Pracujemy w godzinach:  7:30 -17:00
    • Jak mogę zrobić zakupy online?
      • Wybierz i dodaj do koszyka produkty, które chcesz kupić.
      • Aby zrealizować zakupy masz do wyboru dwie opcje:
        • Możesz zarejestrować się na naszej stronie – dzięki czemu będziesz mieć pełen wgląd w swoją historie zamówień.
        • Możesz również skorzystać z opcji „ szybkie zakupy ” i wypełnić pola z podstawowymi danymi.
      • Następnie wybierz sposób płatności oraz metodę dostawy.
      • Zapoznaj się z regulaminem i zaakceptuj wymagane pola.
      • Złóż zamówienie i sprawdź swojego maila, gdzie znajdziesz podsumowanie swoich zakupów. Zweryfikuj poprawność wprowadzonych przez Ciebie danych.
    • Jakie są koszty i czas dostawy?

      Koszty dostawy i formy płatności można sprawdzić klikając TUTAJ.

    • Czy mogę skorzystać z prawa odstąpienia od umowy zawartej na odległość?

      Tak, możesz odstąpić od umowy zawartej na odległość bez podawania przyczyny w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki, poprzez wysłanie pisemnego oświadczenia na adres: Janczar Jan Sławomir Czarnecki, ul. Lubelska 78, 24-130 Końskowola lub poinformowanie Sprzedawcy, o woli odstąpienia od umowy za pośrednictwem BOK. Zwrot towaru (koszt odesłania towaru do Sklepu) odbywa się na koszt Konsumenta.

    • W jaki sposób mogę sprawdzić status zwrotu lub reklamacji?

      Bieżących informacji dotyczących reklamacji lub zwrotu, udzieli konsultant pod numerem naszej infolinii.

    • W jaki sposób mogę skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta?

      Z Biurem Obsługi Klienta skontaktujesz się, dzwoniąc pod numer naszej infolinii 731 473 588. Możesz także wysłać wiadomość na adres e-mail: OtoRolny.pl | Janczar Jan Sławomir Czarnecki lub skorzystać z formularza kontaktowego . Nasi konsultanci odpowiedzą na wszystkie pytania, doradzą w wyborze produktu oraz pomogą w złożeniu zamówienia.